To sidebar

Saturday, January 9 2021

Wyszukiwanie firm online - więcej niż tylko Google

mac-459196_640.jpg, Jan 2021


Szukając klientów, często musisz polegać na rekomendacjach. Coraz więcej osób szuka również firm czy produktów w Internecie. Ale jak zaprezentować się w Internecie, także poza optymalizacją pod kątem wyszukiwarek?


Oprócz dobrego rankingu w Google możesz również wpisać swoją firmę w określonych katalogach w celu zaprezentowania się. Istnieje wiele sposobów zarejestrowania firmy w katalogu biznesowym. Niezależnie od tego, czy są to żółte strony, Productpilot Messe Frankfurt czy cykleks. Ale zawsze pojawia się pytanie, czy w ogóle jest tego warte. W końcu strata na rozproszeniu jest bardzo duża, a wejścia zwykle nie są dokładnie tanie. Niemniej jednak warto zarejestrować się w takim katalogu firm. Należy tylko rozważyć, który z nich.
Zwróć uwagę na grupę docelową

To, czy zarejestrujesz się w klasycznym katalogu biznesowym, takim jak Yellow Pages, czy raczej w portal internetowy, zależy w dużej mierze od grupy docelowej. Starsi, konserwatywni klienci z większym prawdopodobieństwem sprawdzą żółte strony niż katalog online. Należy jednak wziąć pod uwagę, że wejście jest zwykle droższe, a straty są bardzo duże. Żółte strony są umieszczane na każdym progu bezpłatnie, ale w wielu przypadkach trafiają do kosza, zanim nawet strona została otwarta. Ponadto pozostaje problem, że drukowany katalog firm jest w większości ograniczony do określonego regionu i nie ma w nim żadnych międzynarodowych firm.
Idź z duchem czasu

Obecnie większość interesów prowadzi się prawie wyłącznie online. Szukasz w internecie tego, czego potrzebujesz, kontaktujesz się z nami e-mailem, zamawiasz online, a przelew realizowany jest za pośrednictwem bankowości internetowej. Zwłaszcza młodsi uczestnicy rynku są przyzwyczajeni do wyszukiwania tylko partnerów biznesowych i produktów w wyszukiwarkach lub portalach biznesowych. Jeśli nie chcesz zostać tutaj w tyle, nie masz innego wyjścia, jak tylko upewnić się, że zostaniesz znaleziony online. Google i spółka Posiadanie własnej strony głównej jest obecnie czymś oczywistym. Jednak należy również upewnić się, że strona jest zaprogramowana na zgodność z W3C i jest zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla wyszukiwarek. Oznacza to również, że strona jest regularnie aktualizowana. Jeśli tak nie jest, zwykle możesz zaoszczędzić na kosztach serwera, ponieważ i tak nie zostaniesz znaleziony przez Google & Co.
Katalogi online

Alternatywą dla własnej strony głównej jest wpis w katalogu biznesowym online. Tutaj możesz pozytywnie zaprezentować siebie i swoją firmę, dać im znać lub bezpośrednio poszukać partnerów biznesowych. Zwykle jest to mniej ważne w przypadku kontaktu z klientami końcowymi. Ale firmy chętniej szukają tutaj partnerów B2B. Dzięki Internetowi wiele portali, takich jak ma charakter międzynarodowy, dzięki czemu można znaleźć partnerów z całego świata. W większości katalogów możesz nawet zarejestrować się za darmo. Należy jednak raczej tego powstrzymać, ponieważ wiele funkcji jest tutaj ograniczonych i są wyświetlane tylko daleko wstecz na listach wyników. Ponadto sugerujesz swoim partnerom biznesowym, że albo nie chcesz, albo nie możesz wydawać pieniędzy na reklamę. Żaden nie robi dobrego wrażenia.

They posted on the same topic

Trackback URL : https://nextgeneration.swidnica.pl/index.php?trackback/7

This post's comments feed

nextgeneration.swidnica.pl